Nova globalna igra FIATa

  • Izvršni direktor FIAT-a, Olivier Francois, upravo je otkrio sljedeće korake u kreiranju proizvodne linije brenda.
  • Video je dostupan na ovom linku.
  • Svi novi modeli će dijeliti zajedničku globalnu platformu, što će ih učiniti dostupnim kupcima širom svijeta.
  • FIAT će ponuditi električne, hibridne i motore sa unutrašnjim sagorjevanjem kako bi osigurao maksimalnu relevantnost kupcima, bez obzira gdje žive u svijetu.
  • Prvi automobil ove nove porodice će biti predstavljen u julu 2024. godine, a zatim će uslijediti lansiranje novog modela svake godine, u naredne tri godine.

Na tržištu globalne mobilnosti koje se neprestano mijenja, postoje oni koji sanjaju o boljoj budućnosti i oni koji preduzimaju konkretne korake ka održivijem i odgovornijem sutra. FIAT je dokazao da je budućnost već stigla predstavljanjem svoje nove porodice koncepta inspirisanih modelom Panda. Prvi novi proizvod će biti otkriven sljedećeg jula, a zatim će uslijediti lansiranje novog vozila svake godine do 2027. Nova serija modela osmišljena je da osvoji ulice širom svijeta i upotpuni ponudu brenda. Zahvaljujući Stellantisu, FIAT ima pristup novoj globalnoj platformi, na kojoj je dodao svoj prepoznatljiv italijanski pristup kreativnosti: recept koji kombinuje ljepotu i jednostavna rješenja.

Nova globalna igra je danas najavljena u video snimku, dostupnom na ovom linku, u kojem Olivier Francois, direktor marketinga u Stellantisu, predstavlja predstojeće lansiranje brenda iz same “Ženeve” (Ginevra ita.) Italije, koristeći veselu Pandu: model koji je igrao veliku ulogu u načinu na koji doživljavamo automobil više od četrdeset godina. Ovaj simbol italijanske kreativnosti inspirisao je novu porodicu koncepta.

Olivier Francois je izjavio: “FIAT je globalni brend sa 1.3 miliona prodatih automobila prošle godine i snažnim liderstvom u mnogim dijelovima svijeta. Učestvujemo u globalnoj igri i naš sljedeći korak će biti prelazak sa lokalnih proizvoda na globalnu ponudu koja može koristiti svim našim kupcima širom svijeta. Radujemo se dijeljenju ovog pogleda u našu budućnost; vrlo bliske budućnosti, zapravo, s obzirom da će prvi automobil biti predstavljen za 4 mjeseca tokom proslave 125. godišnjice brenda. Taj automobil će zatim biti praćen sa po jednim novim modelom svake godine”.

Novi automobili će dijeliti istu filozofiju – Funkcionalnost ne bi trebalo da postoji bez Zabave – i istu tehnologiju – jedna globalna platforma na kojoj se novi modeli mogu proizvoditi prilagođavajući se lokalnim zahtjevima i uslovima. Gdje god da se stvaraju novi modeli, mogu se proizvoditi bilo gdje u svijetu i doprijeti do kupaca širom svijeta. Jedinstvena platforma za više vrsta energije takođe će omogućiti budućim FIAT

modelima da budu opremljeni svim vrstama pogonskih sistema (električni, hibridni i unutrašnje sagorjevanje). Štaviše, nova porodica će se istaći efikasnim korištenjem prostora zajedno sa održivim materijalima. Svaki od novih modela biće jedinstvena i originalna interpretacija inkluzivnog, pristupačnog i inventivnog duha koji je omogućio brendu da stvara vozila sa modularnim enterijerima, jedinstvenim izgledom i hrabrim ličnostima.

FIAT prihvata izazov proizvodnje održivijih i pristupačnijih automobila putem pristupa ‘manje je više’, uklanjajući suvišne dijelove i smanjujući zagađujuće materijale poput hroma, legura, kože i pjena u sjedištima; uz to, postoji obnovljen fokus na aerodinamičku performansu, kao što se može vidjeti u konceptu fastback-a, i na ‘modularnost’ koja je inherentna italijanskom inovativnom duhu FIAT-a. Ovo posljednje je omogućeno transverzalnom platformom i zajedničkom upotrebom do 80% zajedničkih dijelova, zavisno od modela, kao što su enterijeri, što rezultira efikasnijom proizvodnjom i prednostima za kupce, kao što su pristupačnost i prepoznatljivost.

“FIAT je globalni brend sa 1,3 miliona prodatih automobila prošle godine i čvrstim vodstvom u mnogim dijelovima svijeta. Učestvujemo u globalnoj igri i sljedeći korak će nam biti prelazak sa lokalnih proizvoda na globalnu ponudu koja može koristiti svim našim kupcima širom svijeta”, izjavio je Olivier Francois.

Prvi koncept u videu je novi gradski automobil. Veći od trenutnog modela Panda, neka vrsta “Mega-Pande”, njegov dizajn takođe je inspirisan mjestom rođenja brenda: kultnom zgradom Lingotto u Torinu sa čuvenom test stazom na krovu. Dizajneri FIAT-a su se inspirisali nekim specifičnostima Lingotta prilikom stvaranja novog dizajnerskog jezika, uključujući strukturalnu lakoću, optimizaciju prostora i svjetlost. U međuvremenu, ovalni oblik staze “La Pista 500” na krovu ostavio je svoj pečat na nekim aspektima enterijera novog modela: od instrument table do ekrana i sjedišta.

Pored toga, FIAT poseban naglasak stavlja na upotrebu održivih materijala, uključujući reciklirane plastike i tkanine od bambusa. Brend takođe teži uklanjanju nekih prepreka ka održivijoj mobilnosti, uključujući olakšavanje priključivanja i isključivanja pomoću “samo-namotavajućeg kabla”. Visoka pozicija sjedenja i robusan dizajn čine ovaj gradski automobil savršenim saveznikom za kupce širom svijeta, posebno u gušćim urbanim okruženjima. Istovremeno, nudi prostranost i fleksibilnost za porodične vikend izlete i odmore.

Pick-up

Pick-up je drugi koncept koji se pojavljuje u videu. FIAT je lider na tržištu Južne Amerike, a pick-up Strada je najprodavanije vozilo na brazilskom tržištu. FIAT vjeruje da ovaj tip vozila može ponoviti svoj uspjeh na globalnom nivou, čak i u Evropi. FIAT-ov novi koncept pick-up-a zaista unosi zabavu u funkcionalnost i odgovara globalnom ponovnom otkrivanju slobodnog vremena kao vrijednosti za društvo. Gdje god da se stvaraju novi modeli, mogu se proizvoditi bilo gdje u svijetu i doprijeti do kupaca širom svijeta. Ovo vozilo kombinuje koncept pick-up-a sa funkcionalnošću lakog komercijalnog vozila (LCV) i udobnošću SUV-a u veličini koja je pogodna za urbana okruženja širom svijeta. Aktivnosti na otvorenom su više od hobija, a ovaj pick-up je savršeno dizajniran da izvuče najviše iz načina života korisnika.

Fastback

Nasljednik dva najveća hita brenda – Fiat Fastback u Brazilu i Fiat Tipo na Bliskom istoku i Africi – ovaj fastback ima za cilj da nastavi njihovim stopama i uspostavi se na globalnom nivou u Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i Africi, pa čak i u Evropi. Ovaj koncept je napravljen na istoj modularnoj platformi i ima sportski šarm. Fastback je dokaz da FIAT može unaprijediti svoje održive napore bez odricanja od performansi: dinamika siluete i zaista aerodinamične performanse pružaju nižu potrošnju i dodatnu modernost i mladalački duh u poređenju s mnogim SUV-ovima.

SUV

Četvrti koncept u videu je prostrani porodični SUV, vrsta “Giga-Pande”. U skladu sa ulogom FIAT-a kao pionira pristupačne, inovativne i održive mobilnosti, vozilo je još jedna potvrda posebnog naglaska koji brend stavlja na potrebe porodičnog prevoza.

SUV koncept FIAT-a zadovoljava krajnje potrebe kupaca u pogledu bezbjednosti, fleksibilnosti i dizajna, donoseći prostranost i robusnost porodicama širom svijeta.

Camper

Posljednji predstavljeni koncept je ultimativno vozilo koje može sve, jer posjeduje novi stil “dolce vita” i ponovno povezuje ljude jedne s drugima i prirodom. Ovaj koncept odaje počast “Fun-ctionality” modelu Pandi iz osamdesetih, podsjećajući na svestranost automobila koji je bio namjenjen gradu, s osobinama SUV-a i dušom pouzdanog saputnika.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *